30 septembra, 2013

Vyhrala som :)

Wuaa, asi prvýkrát v živote som čosi vyhrala. Neviem, nepamätám si. A preto sa jednoducho musím pochváliť.
Prosím, nechajte ma tešiť sa z toho!  Môžete mi ticho závidieť. Predpokladám, že "true random number generator" ma má skutočne rád :)
Vždy som sa chcela zapojiť do rôznych giveaway súťaží, ktoré pripravujú blogerky. Párkrát som to aj vyskúšala, no na mňa sa šťastie usmeje len málokedy (i keď raz som asi vyhrala šesť plechoviek piva, predpokladám však, že som  ešte nebola plnoletá, na druhej strane si nepamätám, že sa to stalo, tak som ich možno aj vypila). 

Takto vyzeral celý balíček... aj s venovaním :)


V tejto krásnej krabičke bol náramok: 


A tu je lak aj s náramkom :)
Chcela som vymyslieť aj nejakú nail inšpiráciu, ale fakt, že sa nachádzam na intráku ma obmedzuje asi vo všetkom. Predstavte si, že mi nikto nevedel požičať tyrkysový lak na nechty!


PS: Život nie je o výhrach, ale o malých radostiach. Takže chlapci darujte priateľke lak na nechty a dievčatá - lakujte, lakujte, lakujte. Veď to predsa urobí radosť každej z nás ;)
DOVI DOPO

Za darček ďakujem Veve. (Kliknite na meno a prenesie vás to rovno do jej úžasného blogu.)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára