15 septembra, 2013

Koncentrovaný blog

    Za posledných pád dní, kedy sa na nás boh dažďa iste hneval za zanedbávanie záhradkárskych povinností či nedodržiavanie pitného režimu, mi prišiel na um jeden nápad (áno, jeden jediný), ktorý je teraz pravdepodobne nie najaktuálnejší, ale iný mi nenapadol - ide samozrejme o zoznam vecí, ktoré môžeme robiť, keď prší. Kto by neocenil také rady, že?!
  1. pozrieť si obľúbený seriál - ak čakáte na nové časti, tak nečakajte. Začnite pozerať ďalší a neprestaňte, kým si nepozriete takmer všetky epizódy a väčšinu sérií (nie všetky, niečo si nechajte aj na horšie časy)!
  2. internet - nevyčerpateľný zdroj energie - toľko vecí, ktoré tu môžeme robiť popri tom ako ležíme, zajedáme zlú náladu a zapíjame ju pivom. Keby sa nám zunovala neosobnosť a asociálnosť fejsbúkovských konverzácií, stále tu máme twitter. Preferujete vizuálne spracovanie? Tak potom je tu k dispozícii instagram, tumblr (ťažké slovo - čo vlastne znamená?), vine, snapchat a samozrejme, záchranca mojich nudných dní a niekedy aj tých slnečných - youtube!
Hmm, a to je asi tak všetko, čo môžeme robiť, keď prší. Prosím, netvárte sa, že robíte aj niečo iné. Viem, že nie!



    Keďže som posledné dni trávila presne tak, ako som ich teraz opísala, inšpiráciu by som musela ťahať niekde z päty, aby som vymyslela niečo múdre. Musela som počkať na niečo (na hocičo iné než pozeranie seriálov), aby som vôbec mohla pokračovať v písaní tohto blogu, lebo povedzme si pravdu, tieto dve rady stoja za dve veci ;) Každý predsa vie, že keď prší, tak sa neoplatí ani len vstať z postele!

     Niekde na polceste medzi upršanými dňami a Banskou Bystricou som bola na jarmoku. Aby sme teda spojili príjemné s užitočným, prezradím vám, na čo jednoznačne nesmiete zabudnúť, keď takýto jarmok navštívite.
  1. Okrem dáždnika a gumákov nesmiete zabudnúť na už spomínaný pitný režim - jarmok ponúka hneď variáciu prostriedkov, ktoré vás uchránia pred dehydratáciou, na čele s jarmočným burčiakom. Ten nielen uhasí váš smäd, no po troch či štyroch sa z vás nečakane stanú profesionálni degustátori. Z jarmoku tak odchádzate nielen s otupenými chuťovými pohárikmi, ale aj obohatení novými znalosťami.
  2. Keď už pijeme, treba aj jesť. Tu bezkonkurenčne vyhráva klobása. Viac niet čo dodať (snáď už len horčicu a kus chleba)... a medovníčky pre maminku!
  3. Atrakcie - vedeli ste, že existuje niečo ako surfer či kladivo? Ja dávam ale prednosť tzv. "koncentrovanej hrôze" (ďakujem Lenke za výstižné pomenovanie) v podobe strašidelného domu. Tentoraz som si však musela vystačiť s jedným pokusom o vystrelenie ruže - prekvapivý záver - I failed! Btw zvieratká na detskej manéži vyzerajú ako z hororu. 
  4. Ďalej prichádzajú na rad činnosti spojené s programom - stačí, keď stihnete 3 pesničky od hudobnej skupiny. Viac vám netreba, tak či tak budete spievať celú noc. (O tom, čo budeme potrebovať po jarmočnej noci si budeme písať inokedy.)

PS: Zoberme pršiplášte a nakopme upršané dni do zadku!
DOVI DOPO

      
     

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára