30 augusta, 2013

Summa summarum

     A tak sa skončili aj tohtoročné prázdniny. Na nohách mám stále opálený vzor sandálok (viď nižšie), ktoré som vláčila celé leto, chrbát videl slnko len spolovice a vlasy mi môžu ďakovať, že ich nosím stále zopnuté. Aspoň, že melónová sezóna sa vydarila!
     Oddýchnuť som si oddýchla, na štátnicový stres som zabudla, zarobiť som si tiež zarobila a to bude asi tak všetko. Boli to príjemné, horúce a predovšetkým veľmi rýchle prázdniny. Podľa Tesca a iných obchodných reťazcov je však vraj najvyšší čas nakúpiť si zásoby kancelárskych a školských potrieb (samozrejme, dostanete domino kocku Šmolkov, ak by ste si náhodou chceli zaobstarať 10 čínskych pier, niekoľko balení zvýrazňovačiek, pár zošitov a nejakú tu gumu na gumovanie). Osobne (prosím neodsudzujte ma) sa veľmi teším do školy. Vždy tam idem s veľkým optimizmom a entuziazmom (tieto pocity však zvyčajne opadnú počas prvého semináru či nudnej prednášky). Každopádne, obdobie návratu do školy si celkom užívam:

(minuloročný nákup... btw ostalo mi takmer všetko)

     Vyzerá to tak, že letné šatočky a šortočky môžeme odložiť pekne späť do skrine a chystať sa na ďalšiu pol roka trvajúcu zimu. Letné disco hitovky o chvíľu vystriedajú tie vianočné (verte mi, bude to skôr než by to naše psychické základy dokázali zvládnuť). Nuž a také bolo moje leto - veľa slnka, žiadna voda, asociálne a tak trochu závislácke využívanie internetu a jeho služieb, málo práce a dostatok spánku. Aké bolo to vaše?

PS: Ešte jedno priznanie na záver - tento rok som na sebe nemala plavky ani raz a nebude to tým, že by som si užívala kúpanie či opaľovanie na "evu" (adama? rozlišuje sa to?). Och, tak už ma môže zachrániť len plaváreň v zime.

     Môj pokus o naznačenie sandálkového opálenia pre prípad, že by bolo slabo viditeľné

DOVI DOPO

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára