16 decembra, 2013

Days in photos n.2

Ďalší z tých "tvárim sa, že nemám čas" príspevkov, lebo času mám až dosť, len si ho neviem zatriediť tak, aby bol užitočný a plne využitý. Väčšinou to skončí spánkom, jedením alebo čítaním. Dni, týždne a mesiace mi preto unikajú tak rýchlo, že ani neviem ako a o chvíľu nastane čas vysťahovať sa z intráku (a práve, keď som si zvykla na nové spolubývajúce, alebo skôr ony na mňa).

Čo by to bolo za predvianočné obdobie, keby sme aspoň polovicu času nevenovali túlaniu sa po trhoch, pitím punču a napchávaním sa podpecníkom? Tak také si neviem a hlavne nechcem predstaviť.


Niekoľko dní sa odohrávalo v študijnom duchu. Boli to presne 3 dni odkladania a jeden deň intenzívneho učenia v zmysle "horí ti pod zadkom, už nemáš na výber"!
Ešte si dokonca dovolím aj použiť obrázok z predchádzajúceho príspevku, lebo, áno, som až taká lenivá.


Samozrejme, nesmela chýbať ani pravá pizza párty, hranie kariet a dobré pivo. Tu niet viac čo dodať, snáď len ďakujem za dobrú spoločnosť :)


A celý týždeň som ukončila ako pravý tragéd. Chcela som si vyrobiť vianočnú guľu z flitrov a špendlíkov (viď nižšie). Obstarala som si všetko potrebné (špendlíky som zháňala pol dňa). Nakoniec som zistila, že majú príliš malú hlavičku, a tak nemohli udržať flitre na mieste. Fail to bol riadny. Preto som si aspoň "vyrobila" vianočný stromček s čistiacich tampónov, nevyužitých flitrov a laku na nechty! Priznávam, vyzerá ako mini torta, ale aj zámer sa ráta.
Malo vzniknúť niečo podobné, no u mňa to skončilo nepoužiteľnými špendlíkmi a rozleptanou guľou od sekundového lepidla (totižto, posledné riešenie každej situácie je použitie sekundového lepidla).


A tak som si vyrobila už spomínaný "vianočný stromček". (Môžete si kliknúť na vianočnú guľu - hodí vás to na celkom fajn DIY stránku.)


A nakoniec opäť len viac a viac jedla, lebo to nikoho nikdy neomrzí ;)



A tak veľmi som sa chcela odfotiť s vianočným maskotom v nákupnom centre, až som na to zabudla a budem si to vyčítať minimálne do budúcich Vianoc.
DOVI DOPO

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára