10 júla, 2013

Memory box alebo škatuľka plná spomienok

     Aj vy máte niečo ako memory box? Ja ich mám také presne tri. Nikdy som si nemyslela, že pre mňa môže mať hodnotu obyčajná krabica od topánok, kým som ju nenaplnila všetkým možným, čo mi pripomína staré časy prevažne od základnej do konca strednej školy. Raz za čas si sadnem na zem a prehrabávam sa v týchto starých veciach. Pretože tu aj obal od žuvačky znamená vždy niečo viac ;)

     A tak tu nachádzam celkom obyčajné veci, ako napríklad staré slovenské haliere...


...darčeky od kamarátov


...žiacke knižky a indexy (aj ich obsah je často fascinujúci)


...hŕby starých písomiek a testov (musím sa pochváliť aj jednou jednotkou)


...oznamká od ľudí, ktorých ste nevideli od momentu, kedy vám ho darovali


...staré lístky na futbalové zápasy


...ďalšie hŕby vášho "zošitového umenia"


...či (niečo na pobavenie) nepoužiteľnú autobusovú kartičku. Áno, môžete sa zasmiať :)


     Predpokladám, že nie som sama, ktorá zbiera takéto sentimentálne haraburdie, resp. pevne v to dúfam. Myslíte, že by si mal človek čosi takéto odkladať, alebo žiť len z predstavy o budúcnosti?
DOVI DOPO

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára