24 januára, 2014

FB RECAP part 1: 2009/2010

Podľa FB som sa narodila v roku 2008. Nuž a ako každé správne 5 ročné dieťa si musím zrekapitulovať a pripomenúť, aký by bol môj život, keby ho chcel niekto súdiť podľa môjho sociálno-sieťového profilu. Keďže som bola za mladi veľmi aktívna, musela som tento segment rozčleniť na niekoľko častí, a to podľa rokov. Čiže áno, tento príspevok bude mať niekedy v budúcnosti pokračovanie. Presne vtedy, keď sa moje súčasné ego zotaví z toho, čo všetko bolo v minulosti schopné vypustiť do sveta. Btw, je veľmi náročné vymazať každý jeden príspevok - nielen časovo, ale predovšetkým psychicky. Nejde ani tak o fakt vymazať ten ktorý príspevok, ako prečítať a pripomenúť si, prečo som ho vôbec kedy postla.


1. Asi najrozsiahlejšiu skupinu tvorili statusy na dobrú noc alebo tie, ktoré sú venované spánku:

(Editor obrázkov by zo mňa asi nebol - NAILED IT!)

Neviem čím to bolo, že som mala denno-dennú potrebu dať všetkým vedieť, že idem spať, že chcem spať, že som spala, ako sa mi spalo. Na druhej strane sa považujem za slušného človeka, ktorý rád popraje dobrú noc všetkým svojim kamarátom. To sa predsa cení, nie? Dúfam tiež oceňujete moju kreativitu pri oslovovaní - cholličokoládky? Tak pekne vás isto ešte nikto nenazval ;)

2. Druhú skupinu tvorili tzv. životné múdrosti a hlboké myšlienky:



Neviem prečo to ľudia robia. Nemám to rada, a hľa, sama som obohacovala tento svet o múdrosti s pozlátkami a časom, o metamorfózy lásky a iné hlboké myšlienky mnohokrát vyjadrené dokonca aj v cudzom jazyku. Don´t judge me! (A zasa.)

3. Moje najobľúbenejšie facebookovské statusy sú tie, o ktorých nemám ani len poňatia, prečo a z akého psychického, fyzického či iného mimotelového popudu som ich postla. Tak napríklad:



Tu nemám snáď ani čo dodať. Myšlienky to boli hlboké, ale fakt netuším PREČO. Tu je môj najobľúbenejší:



4. Na záver tu patria aj také tie "random":



Odhliadnuc od faktu, že tento príspevok obsahuje viac fotiek mojej tváre než všetky fotoalbumy v našej domácnosti, musíte priznať, že všetky tieto statusy sú relevantné a hodné toho, aby sa o nich vedelo.
Popri všetkých týchto krásnych slovách v podobe statusov, som sa ulakomila aj na niekoľko príspevkov vo forme populárnych songov. Viete, ktorý sa na mojej nástenke nachádzal bezkonkurenčne najviac? No predsa Diridonda!

Keď si odmyslíme môj paradoxný nedostatok zmyslu pre gramatiku a spisovnú slovenčinu, tak som mala celkom zaujímavú mladosť. Ak by ma mal niekto súdiť, podľa tohto skvostného výberu, asi by som bola označená za čudáčku, ktorá stále spí a príležitostne napíše niečo bez zmyslu, o čom si pravdepodobne myslí, že je neskutočne cool. Sčasti je to iste pravda. Ten spánok mi ostal až doteraz, a keď mi napadne niečo čudné, neostýcham sa s tým podeliť aj s ostatným svetom. Každopádne, dnes mám (snáď) viac zdravého úsudku a viem, že netreba súdiť ľudí podľa virtuálnej reality.

DOVI DOPO

1 komentár: