19 januára, 2014

Lazy Sunday

Predpokladám, že nie som sama, ktorá považuje nedele za tak trochu bezvýznamné dni. Hoci je na nás, čo z ktorého dňa urobíme,aj tak, dané konvenciou, bude nedeľa vždy len nudnou, lenivou nedeľou. Minimálne v mojom prípade určite. Ak cez týždeň nerobíte nič zvláštne alebo nerobíte vôbec nič, tak práve v nedeľu sa vám to toleruje úplne najviac. Prečo to teda nevyužiť? ;)


Okrem toho, že som sa ráno zobudila, som neurobila nič svetoborné. Ak za svetoborné nepovažujete to, že som si dala vlasy do chvosta a urobila si make-up. Och, a aby som náhodou nezabudla, zjedla som pár kusov koláča a zbytky vianočných salónok. Niekedy v polovici dňa ma osvietila "kreatívna" múza a popri hrabaní sa v starých fotografiách, som sa rozhodla, že si ich dám aj na stenu. Doma sa to stretlo s miernym nepochopením, ale aj tak už visia na stene. Teraz sa môžem celý rok pozerať na skvelých ľudí ;)


A vzniklo z toho toto:


 Keď už nepomohla ani múza a už nebolo viac fotiek, nad ktorými by som sa rozplývala, tak som sa uchýlila k tej najnedeľnejšej veci, ktorú môže človek v tento deň robiť, a tou je predsa čítanie. I keď potom by som mohla nazvať nedeľou asi každý deň v týždni.


No a nakoniec som sa rozhodla napísať blog o tom ako nič nerobím. Verím, že kvitujete môjmu entuziazmu pre lenivosť a aby čítanie tohto príspevku nebolo už úplným mrhaním vášho drahocenného času, tak vám "poradím" niekoľko vecí, ktoré môžete v tento deň robiť. Je to veľmi jednoduché. Vstaňte, pyžamo si neprezliekajte, umyte si zuby a vráťte sa späť do postele. Zapnite si film, keď skončí, prečítajte si knihu. Nezabudnite sa medzitým niekoľkokrát najesť, prokrastinujte s učením, zahrajte sa nejakú online hru. Sem-tam si otvorte okno, aby ste mali pocit, že ste vonku. Choďte sa opäť najesť (teraz niečo sladké). Dožeňte nedopozerané epizódy vašich obľúbených seriálov, choďte sa ukázať rodine, aby si nemysleli, že sa vám niečo stalo. Vráťte sa späť do postele a pokračujte vo svojom nabitom dennom programe. Takýmto štýlom by ste mali nedeľu prežiť celkom príjemným spôsobom.

A ako trávite svoju nedeľu vy?
DOVI DOPO

PS: musím sa pochváliť - nakoniec som bola dnes aj behať. Tak predsa som len tento deň nepremrhala úplne ;)

3 komentáre:

  1. thumbs up for your rolled up leggins :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Iba tieto jediné tak nosievam :D Neviem prečo. Je to spoločenské faux paux?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Spoločenské faux paux či módny trend roku 2014? Dozvieme sa čoskoro :-D

      Odstrániť