11 októbra, 2013

Nie je piatok ako piatok

Je piatok večer. A keďže nie som ako všetci ostatní "normálni" študenti, tak sedím na intráku v izbe na posteli, počúvam ako vonku prší a zabíjam nudu pozeraním filmov a seriálov. To je také typické (na to nepotrebujem ani piatok, aby som takto strávila takmer všetky dni v týždni!). 
Ako som sa tak hrabala v starých fotkách, našla som niekoľko zaujímavých "nechtov". Človek musí mať asi veľa voľného času, aby mohol robiť podobné veci. Teraz neviem či je môj život natoľko smutný a patetický, alebo si len jednoducho užívam hranie sa s lakmi na nechty :)

Aby som bola aspoň trochu kreatívna, napadlo mi, že tieto výtvory aj nejako ne/vhodne pomenujem:

1. panda zvedavá

2. vesmír obyčajný 
(vesmír je aj tak pravdepodobne len jedna veľká čierna diera)

3. mašľa roztečená

4. disco-guľa domáca

Vždy rob to, čo ťa robí šťastným. Či už je to sedenie za internetom, alebo boj proti globálnemu otepľovaniu!
DOVI DOPO

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára